Instagram: @anitaelberse
YouTube: @anitaelberseofficial
Facebook: @anitaelberse
Twitter: @anitaelberse
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/anitaelberse/
Anita Elberse jest profesorem Lincoln Filene Business Administration w Harvard Business School. Wielokrotnie nagradzana nauczycielka i naukowczyni, profesor Elberse opracowuje i prowadzi kurs MBA obejmujący „Biznes związany z rozrywką, mediami i sportem”, który należy do najbardziej poszukiwanych kursów w programie szkoły, i przewodniczy krótkiemu programowi edukacji kadry kierowniczej , o nazwie „Biznes związany z rozrywką, mediami i sportem”. W swoich badaniach profesor Elberse ma przede wszystkim na celu zrozumienie, co decyduje o sukcesie produktów w branży rozrywkowej, medialnej, sportowej i innych branżach kreatywnych oraz w jaki sposób firmy mogą skutecznie zarządzać produktami i talentami w takich sektorach. Jest ceniona za pracę nad strategiami mediów cyfrowych. Profesor Elberse przeprowadził studia przypadków dotyczące dziesiątek firm rozrywkowych i osobistości, w tym The Walt Disney Studios, Live Nation, NBCUniversal, NFL, Nike i Spotify. Kilka z nich zostało opisanych w jej pierwszej książce, Blockbusters: Hit-making, Risk-taking, and the Big Business of Entertainment. Profesor Elberse jest jedną z najmłodszych profesorek, które zostały awansowane na profesora zwyczajnego w historii Harvard Business School.