FAQ – The Global Leadership Summit Polska

FAQ

Poznaj najczęściej zadawane pytania

FAQ

Poznaj najczęściej zadawane pytania

Data i miejsce

Kiedy i gdzie odbędzie się Konferencja?

Najbliższa edycja odbędzie się 15 i 16 listopada 2019 r. w Kinie KIJÓW.CENTRUM, przy al. Krasińskiego 24 w Krakowie oraz 22 i 23 listopada 2019 r. w Kinie Wisła, przy pl. Wilsona 2 w Warszawie.

Rejestracja

Jak mogę zarejestrować swój udział w wydarzeniu?

Udział w Konferencji należy zarejestrować wypełniając formularz na stronie REJESTRACJA KRAKÓW | REJESTRACJA WARSZAWA lub dzwoniąc pod numer +48 664 721 181.

Czy mogę wziąć udział tylko w 1 dniu Konferencji?

Tak, cena jednego dnia Konferencji wynosi 75% pełnej ceny. W celu zgłoszenia udziału w jednym dniu Konferencji prosimy o kontakt telefoniczny +48 664 721 181 lub mailowy kontakt@instytutprzywodztwa.org.pl.

Czy w trakcie rejestracji muszę podać imiona i nazwiska wszystkich zgłaszanych osób?

Umożliwiamy grupom rejestrację bez podawania danych wszystkich zgłaszanych osób. Prosimy jednak o to, by informacje te przesłać do nas drogą mailową najpóźniej do dnia 10 listopada 2019 r.

Mówcy i program

Czy mówcy wystąpią na żywo?

W Krakowie i Warszawie na żywo wystąpią polscy mówcy. Wykłady mówców zagranicznych będą retransmitowane. Rozwiązanie to od wielu lat pozwala tysiącom ludzi na całym świecie korzystać z wiedzy i doświadczenia najlepszych liderów bez ponoszenia wysokich kosztów.

Gdzie znajdę harmonogram wydarzenia?

Harmonogram dostępny jest na stronie HARMONOGRAM 2019. Już dziś zarezerwuj 15 i 16 listopada lub 22 i 23 listopada (piątek i sobota) tak, by być z nami między godziną 9:00 a 17:00.

Ceny

Ile kosztuje udział w Konferencji?

Regularna cena konferencji to 245 PLN w przypadku osób indywidualnych, 230 PLN, gdy zgłoszona zostaje grupa (min. 3 osoby) oraz 210 PLN, gdy zgłoszenie dotyczy uczniów lub studentów. Jednak rezerwując swój udział odpowiednio wcześnie można skorzystać z niższych cen biletów. Na stronach rejestracyjnych znajdują się aktualne ceny biletów.

Co zawiera cena biletu?

Cena zawiera wstęp na wszystkie punkty programu Konferencji, materiały konferencyjne oraz możliwość udziału w przerwie kawowej, w tym poczęstunku. Cena zawiera obiad, jeśli w trakcie rejestracji wyrażono taką chęć.

Dojazd i nocleg

Jak najlepiej dostać się w miejsce Konferencji?

Kino KIJÓW.CENTRUM znajduje się w centrum Krakowa, przy alei Zygmunta Krasińskiego 34. Do Kina można bez problemu dostać się samochodem, a także komunikacją miejską, np. jadąc z Dworca Głównego Wschód (PKS) autobusem linii 192, z Dworca Głównego Zachód autobusami linii 179 lub 304, Można też zrobić sobie półgodzinny spacer.
Kino Wisła położone jest przy głównym placu warszawskiej dzielnicy Żoliborz. Najprościej dojechać na miejsce metrem i wysiąść przy samym pl. Wilsona.

Gdzie mogę znaleźć nocleg?

Polecamy najbliższe lokalizacje –
w Krakowie:
Hostel Trzy Kafki
Hostel Aleje 28
Hostel Kubik Wygoda
w Warszawie:
Hotel AMICUS
Hotel Ibis Warszawa Stare Miasto
Hostel PEPE
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: +48 664 721 181.

Inne

Jaka polityka obowiązuje w kwestii rezygnacji z udziału w Konferencji?

W przypadku rezygnacji na minimum 14 dni przed Konferencją zwracamy w pełni wpłaconą kwotę. W przypadku wydarzenia w Krakowie datą graniczną jest 2 listopada, a w przypadku wydarzenia w Warszawie – 9 listopada. Jeśli rezygnacja następuje po tym terminie przysługuje jedynie zwrot kosztu rejestracji w wysokości 50%.

Jaki rodzaj obiadu będzie dostępny podczas Konferencji?

Oferujemy obiad w postaci mięsny i wegetariański. Osoby na diecie bezglutenowej prosimy o kontakt.